szodaszoras.org

Szolgáltatások

  • SEO webhely-ellenőrzés
  • Tartalom létrehozása és optimalizálása
  • Tartalom optimalizálása
  • Tematikus kulcsszókutatás
  • Konverzióelemzés

Évközbeni optimalizálási eredmény

  • +333% növekedés az organikus forgalomban
  • +233% első oldali megjelenések száma
  • +3 700% lead növekedés[lead]
  • +2 053% munkamenet növekedés

Hogyan működik ez a statisztika? A statisztika valós adatokat tartalmaz, minden héten frissül. Ebben az összehasonlításban a 2021. április és 2021. december közötti időszakot hasonlítjuk az előző, 2020. augusztus és 2021. április közötti időszakkal. Mivel a weboldal adatait nem lehet önmaga már kész évéhez viszonyítani, ezért az eddigi statisztikáját osztottuk fel két részre. Sajnos a szakmák szezonalitása miatt ezek az adatok nem tudják prezentálni a tényleges növekedést. Utoljára frissítve: 2021. december 2.

Domináló keresések

Ezt a weboldalt 2020. szeptember óta kezeljük, tehát még nem tudunk egész éveket összevetni. A weboldal az első évében kiemelkedő teljesítményt tudott elérni, a weboldalt már több, mint 4 000 egyedi felhasználó tekintette meg.

Az oldal folyamatosan növekvő megkeresései alapján biztosan elmondható, hogy a következő szezonban legalább kétszer ennyi ügyfelet fog hozni.

GetMore megoldás

A GetMore egy olyan oldalt tervezett, amely a vállalkozás szezonalitására összpontosított, a legnépszerűbb szolgáltatásokat célozta meg. Ennek eredményeként az oldal látogatottsága növekedett, gyorsan emelkedett az első oldalon való megjelenések száma és a havi forgalom.

A vizsgált időszak alatt 333%-kal emelkedett a weboldal organikus megtekintési száma - tehát a nem fizetett hirdetéssel érkező látogatók száma. Ez hatalmas eredmény, amivel a megrendelő rengeteg hirdetésre költött pénzt tud megtakarítani.

Az oldal konverzióit és ajánlatkéréseit folymatosan elemezve, a weboldalon keresztül leadott ajánlatkérések számában - az adott időszak alatt - 3 700%-os növekedést értünk el.

2 053%-kal növekedett az oldal egyedi látogatottságának száma.

Keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás alapvetően arra jó, hogy a keresletet összehozza a kínálattal. Ebből következik, hogy a jól elvégzett keresőoptimalizálás olyan hatékony és erős, mint a szolgáltatás / termék iránti kereslet.

szodaszoras.org statisztika - a pontos számokat az ügyfelünkkel kötött szerződés alapján nem áll módunkban közölni

Szezonalitás a keresőoptimalizálásban

A szezonális szakmákban - amilyen akár az Öné is lehet – ez különösen jól érződik, hiszen szezonban felerősödik a kereslet, szezonon kívül pedig lecsökken. Ezen a keresőoptimalizálás sem tud javítani, hiszen „hozott anyagból” dolgozzunk, azaz a meglévő keresletet irányítjuk át ügyfeleinkhez.

Az is tény, hogy a folyamatos látogatók miatt a szezonon kívüli értékesítés is növekszik, de ez az értékesítés össze sem hasonlítható a szezonon belülivel. Emiatt mi szoktuk javasolni, hogy érdemes ilyenkor a meglévő szolgáltatások mellé felvenni valami olyan szolgáltatást vagy termékértékesítést, ami a szezonon kívül is keresett, vagy egész évben értékesíthető.

Tekinse meg az ügyfelünk weboldalát!

Lead: Magyarul érdeklődőkként emlegethetnénk őket, viszont ez az érdeklődő interakcióba is kell, hogy lépjen. Amikor egy cég vagy személy megadja elérhetőségi adatait – például ajánlatkérés során – akkor azt leadnek tekinthetjük.

Szeretne Ön is ilyen weboldalt?

Kattintson ide és örüljön neki!