vizszerelo-mester.hu

Szolgáltatások

  • SEO webhely-ellenőrzés
  • Tartalom létrehozása és optimalizálása
  • Tartalom optimalizálása
  • Tematikus kulcsszókutatás
  • Konverzióelemzés

Éves optimalizálási eredmény

  • +89% növekedés az organikus forgalomban
  • +18% első oldali megjelenések száma
  • +108% megjelenés a Google első 3 helyén
  • +120% lead növekedés[lead]
  • +89% munkamenet növekedés
  • 656 kifejezésre a Google első oldalán
  • 50 kifejezésre a Google első 3 találati helyén

Hogyan működik ez a statisztika? A statisztika valós adatokat tartalmaz, minden héten frissül. Ebben az összehasonlításban a 2020. szeptember és 2021. szeptember közötti időszakot hasonlítjuk az előző, 2019. szeptember és 2020. szeptember közötti időszakkal. Utoljára frissítve: 2021. szeptember 23.

Domináló keresések

Ezt a weboldalt 2017. október óta kezeljük. Az első évben még nem tudta kiváltani a hirdetést, mivel csak néhány ezer látogatót ért el, viszont azóta már több, mint 73 000 látogató kereste fel az oldalt.

Az oldal látogatottsága miatt a korábban hirdetésre fordított pénz egy részét meg lehetett spórolni. A célunk továbbra is az oldal növekedése.

GetMore megoldás

A GetMore egy olyan oldalt tervezett, amely a vállalkozás szezonalitására összpontosított, a legnépszerűbb szolgáltatásokat célozta meg. Ennek eredményeként az oldal látogatottsága növekedett, gyorsan emelkedett az első oldalon való megjelenések száma és a havi forgalom.

A vizsgált időszak alatt 89%-kal emelkedett a weboldal organikus megtekintési száma - tehát a nem fizetett hirdetéssel érkező látogatók száma.

Az oldal konverzióit és ajánlatkéréseit folymatosan elemezve, a weboldalon keresztül leadott ajánlatkérések számában - az adott időszak alatt - 120%-os növekedést értünk el.

89%-kal növekedett az oldal egyedi látogatottságának száma.

Keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás alapvetően arra jó, hogy a keresletet összehozza a kínálattal. Ebből következik, hogy a jól elvégzett keresőoptimalizálás olyan hatékony és erős, mint a szolgáltatás / termék iránti kereslet.

vizszerelo-mester.hu statisztika - a pontos számokat az ügyfelünkkel kötött szerződés alapján nem áll módunkban közölni

Szezonalitás a keresőoptimalizálásban

A szezonális szakmákban - amilyen akár az Öné is lehet – ez különösen jól érződik, hiszen szezonban felerősödik a kereslet, szezonon kívül pedig lecsökken. Ezen a keresőoptimalizálás sem tud javítani, hiszen „hozott anyagból” dolgozzunk, azaz a meglévő keresletet irányítjuk át ügyfeleinkhez.

Az is tény, hogy a folyamatos látogatók miatt a szezonon kívüli értékesítés is növekszik, de ez az értékesítés össze sem hasonlítható a szezonon belülivel. Emiatt mi szoktuk javasolni, hogy érdemes ilyenkor a meglévő szolgáltatások mellé felvenni valami olyan szolgáltatást vagy termékértékesítést, ami a szezonon kívül is keresett, vagy egész évben értékesíthető.

Tekinse meg az ügyfelünk weboldalát!

Lead: Magyarul érdeklődőkként emlegethetnénk őket, viszont ez az érdeklődő interakcióba is kell, hogy lépjen. Amikor egy cég vagy személy megadja elérhetőségi adatait – például ajánlatkérés során – akkor azt leadnek tekinthetjük.

Szeretne Ön is ilyen weboldalt?

Kattintson ide és örüljön neki!