Telefon:

+36 (20) 447 38 50

Mobil:

‭+36 (70) 677 72 07

E-mail:

sales@getmore.hu

Nyitvatartás:

9:00 – 17:00

Hogyan vásárolj weblapot?

Hogyan vásárolj weblapot? Ha tényleg szeretnél jó vételt csinálni a weblap vásárlás során, akkor meg kell tudnod fogalmazni az elvárásaidat a honlap iránt. Igyekszünk neked támpontokat adni arra, hogy mire figyelj oda a weblap vásárlása előtt.

Hogyan vásárolj weblapot?

A legfontosabb dolog a weblap vásárlás előtt, hogy tisztában legyél vele, a honlap nem cél, hanem eszköz. Ha vásárolsz egy weblapot, akkor azzal semmilyen célod nem fog teljesülni, ha nem kapsz egy eszközt, amivel jó esetben elérheted céljaidat, bármi is legyen az. Biztos felmerül benned, hogy mit értek az alatt, hogy dolgozni kell vele. Ha nem saját magunkat szeretnénk szórakoztatni a weblappal, akkor el kell érnünk, hogy emberek tömegei megtalálják ajánlatainkat.

Ez pedig nem csak a tartalom írását jelent, hanem keresőoptimalizálást, marketing-tevékenységet, és egy folyamatosan bővülő, szépülő honlapot, amely leköveti a vállalkozás működését. Ebből már azért ki lehet találni, hogy használni fogod a weblap adminisztrációs felületét és azon belül is főleg a tartalomkezelő (CMS) rendszert. Ha belépve az adminisztrációs rendszerbe, egyből elveszel, akkor ez nagyon nehezen lesz megvalósítható.

Ha tényleg szeretnél jó vételt csinálni a weblap vásárlás során, akkor meg kell tudnod fogalmazni az elvárásaidat. Nem érheted be az ajánlat során azzal, hogy kapsz egy, azaz egy darab honlapot valamennyi összegért. Ráadásul két ajánlatot hogyan hasonlítasz össze, ha nem fogalmazod meg az elvárásaidat a termék iránt? Nehezen, igaz? A következő részben igyekszünk neked támpontot adni arra, hogy mire figyelj oda a weblap vásárlása során.

SEO Agency of the Year

Mielőtt folytatnánk...

Biztos, hogy szükséged van neked erre?

Vállalkozásunk pont ebben segít neked. Számos ajánlatunk közül választhatsz attól függően, hogy mi is a célod az interneten. Mi valóban levesszük a terhet a vállalkozásod hátáról.

Miért kellene megtanulnod több szakmát ahhoz, hogy értékesíteni tudj az interneten? Segítünk neked abban, hogy arra tudj koncentrálni, amiben igazán jó vagy. A többit pedig bízd szakemberekre! További információt a Weblap készítés oldalon találsz.

Hívj minket a ‭+36 (70) 677 72 07 telefonszámon munkaidőben és mi szívesen segítünk!

Hogyan vásárolj weblapot?

Hogyan épül fel egy weblap?

Minden weblap két részből áll. Az egyik részt frontend-nek nevezzük, a másikat backend-nek. A frontend a weblapnak az a része, amelyikkel a leendő ügyfeleid, érdeklődők találkoznak. Ezen a felületen mutathatod be a vállalkozásodat, a termékeidet, szolgáltatásaidat, illetve az ajánlataidat. Minden weblap rendelkezik egy kezdőlappal, ahonnan aztán elnavigálhatsz egyéb oldalakra a honlapon belül. Továbbá itt tudnak az érdeklődők ajánlatkérést vagy visszahívást kérni tőled.

A backend felület arra való, hogy a frontend felületen változtatásokat tudjál eszközölni. Ez jelentheti egy új menüpont létrehozását, új oldal készítését, korábban létrehozott oldalak módosítását és még nagyon sok más módosítási lehetőséget is. Itt adhatsz hozzáférést a munkatársaidnak az oldal szerkesztéséhez. Itt láthatod a beérkező ajánlatkéréseket. A lehetőségek tárháza valóban korlátlan és csak a képzelet szab határt neki.

A legjobb vételt akkor tudod megtenni, ha megbízol  egy, a weblapkészítő cégtől független szakembert, hogy segítsen neked összeállítani egy specifikációt. A specifikáció azt jelenti, hogy megfogalmazzuk az elvárásunkat a honlappal kapcsolatban. Majd, amikor elkészült a weblap, segít neked ellenőrizni, hogy ez a specifikáció teljesült -e.

Ezekre figyelj a frontend felület kapcsán

Mindenképpen kérj egy látványtervet az új honlap megrendelése előtt. Az egy vicc, hogy úgy adj megbízást valamire, hogy azt sem tudod, mit fogsz kapni. Ebből a látványtervből ne csak az oldal megjelenése derüljön ki, hanem az is, hogy milyen tematika alapján épül fel. Azaz, hogy mivel fog találkozni a kezdőlapon a látogató és honnan, hova juthat el. Hogyan fog ajánlatkérést kérni tőled, hogyan épül fel a menü és egyáltalán maga a kezdőlap.

Ha a látogató rákattint egy gombra, képre, akkor eljut egy másik oldalra a weblapon belül. Az hogyan fog felépülni? Hány "különböző" felépítésű oldal lesz a honlapon? Onnan hogyan juthat vissza a kezdőlapra vagy egyéb oldalakra? Ha később majd elkészül az új oldal, akkor azt hogyan találhatja majd meg a látogató? Ezek hihetetlenül fontos kérdések.

Ne érd be azzal, hogy reszponzív (mobilbarát) lesz az oldal. Mutassák meg neked, hogyan fog változni a honlapod, ha valaki nagyobb kijelzőn, kisebb kijelzőn, tableten és mobiltelefon segítségével nézi. Itt elfogadhatsz referenciát is, hiszen a te honlapod még nincs kész. Arra kell figyelned, hogy ha csökken a kijelző mérete, hogyan változnak a képek, betűk méretei, illetve egyáltalán maga a tartalom. Továbbra is úgy érzed, hogy átlátod a weblap tartalmát vagy zavaros lett?

Ma már nehéz olyan rossz weblapot készíteni, amelyik másképpen jelenik meg különböző böngészőkben, de azért érdemes erre is 2 percet áldozni. Nyisd meg a honlapodat több böngészőben is, és azt nézd meg, hogy eltér-e a megjelenés egymástól. Ha eltér, az elfogadható mértékű? Fontos szempont a sebesség. Mennyi ideig tart, amíg betölt a kezdőlap? Ha ott rákattintasz valamire, akkor egyből betölti a következő oldalt, vagy nekiáll gondolkodni?

A fenti kérés teljesítése munkát jelent a weblapot készítő cég részére, így teljesen biztos, hogy ingyen nem fogják vállalni. Ha ezekre a kérdésekre kielégítő választ kapsz, vállalható költség mellett, akkor megéri, mert így pontosan tudni fogod, hogy mit kapsz majd a pénzedért.

Ezekre figyelj a backend felület kapcsán

A backend felület az, amit soha senki nem szokott vizsgálni, mielőtt megkapja a honlapját. Ez az a felület, ahol te magad is elvégezheted a szükséges módosításokat anélkül, hogy fizetned kellene egy fejlesztőnek a munkáért. Éppen ezért hihetetlenül fontos, hogy mennyire egyszerű és átlátható számodra. Nézzük lépésről, lépésre, hogy mire érdemes figyelned.

Backend felületet, és különösen tartalomkezelő rendszert nem fejlesztenek minden egyes ügyfélnek külön, hanem rendelkezésre áll egy, amit fel fognak használni. Ez azt jelenti, hogy az adminisztrációs felület már akkor is kipróbálható, amikor megkaptad az ajánlatot. Kérlek, tegyél egy szívességet magadnak, és próbáld ki! Leírjuk, hogy mire figyelj oda.

Milyen módosításokat tudsz végezni a kezdőlapon? Kérdezz rá minden egyes elemre, hogy miként tudod módosítani! Szöveget és képet egyaránt próbálj ki! Tudsz a kezdőlapra új tartalmat kihelyezni? A meglévőket módosítani? Ha megteszed szétesik az oldal vagy továbbra is szépen jelenik meg? Próbáld ki, hogy hogyan tudsz elvégezni módosítást! Mennyire könnyű megtalálni, hogy hol és hogyan kell módosítani?  Mi a logikája, ha van neki?

Hogyan tudsz módosítani a menüpontokon? Felül és alul egyaránt. Próbáld ki, vegyél fel új menüpontokat, és nézd meg, hogyan reagál ha hosszú nevet adsz neki vagy mi történik, ha sok menüpontot veszel fel. Ismerd meg a mozgástered!

Aztán nézd meg, hogy hogyan tudsz új oldalt készíteni! Milyen maga a szerkesztőfelület? Könnyen kezelhető? Átlátható a számodra? Olyan minőségű tartalmat tudsz előállítani vele, ami megjelenésben összehangban van a honlap többi részével? Beállítható, hogy mi legyen az oldal url címe? Adhatsz neki meta leírást? Beállítható a cím? Belső linkelés kialakítására milyen lehetőségeid vannak? Ha valaki megosztja a facebookon az új oldalt, akkor mi fog megjelenni? Ez változtatható? Nagyjából ezek voltak a legfontosabb kérdések. A nagy helyzet az, hogy később ezzel fogsz dolgozni. Ha túl bonyolult számodra vagy túl sok időbe telik egy-egy változtatás, akkor nem fogod használni. 

Képtelenség tőled elvárni, hogy amikor átveszed a honlapodat, akkor minden egyes funkciót kipróbálj rajta, hogy jól működik -e. Éppen ezért adnak a weblapkészítő cégek garanciát. A garancia teljes időtartalma alatt megtalált hibákat kötelességük ingyen kijavítani. Még egy ok, hogy használd a weblapodat.

Hogyan vásárolj weblapot?

Még egy utolsó és fontos szempont.

Tudom evidensnek tűnik, amit most írok, de sokan nem gondolják végig. Ha veszel egy weblapot, az onnantól a tiéd. A te dolgod a karbantartás, fejlesztés és üzemeltetés. Gondoltál már arra, hogy mi határozza meg ezeknek az árát? A felhasznált programnyelv, css-keretrendszer, javascript könyvtár, a kódolás minősége, illetve az, hogy mennyire egyedi a weblap felépítése. Ha új szakembert kell keresned, akkor ez utóbbi még jelentős mértékű problémát okozhat neked.

Azzal legyél tisztában, hogy a teljesen egyedi fejlesztésű weblapoknak vannak hátrányai is. Például, ha valamiért megszűnik a honlapkészítő céggel a kapcsolat, akkor nagyon nehéz és drága lesz a weblaphoz fejlesztőt találnod. Miért? Azért, mert az egyedi fejlesztés azt jelenti, hogy a weblap működését egy bizonyos fejlesztő találta ki. Annak pontos működését csak ő ismeri. Emiatt ha egy idegen fejlesztőt bízzunk meg a programozással, akkor neki először meg kell ismernie az új weblapodat, amit nyilván te fogsz kifizetni.

Érdemes feltérképezni, hogy ha más szakemberre lesz szükségünk az új honlapunkhoz, akkor milyen költségekre számíthatunk.

kipróbált megoldásokat kínálunk.

Kipróbált megoldásokat kínálunk

Válassz minket a hagyományos megoldások helyett!

A weblapvásárlások ideje lejárt. Neked nem eszközökre, hanem valódi segítségre van szükséged az ügyfélszerzésben. Olyan segítségre, ahol nem neked kell megtervezned, megtanulnod a helyes folyamatokat, hanem azzal foglalkozhatsz, hogy kiszolgáld ügyfeleidet.

Olyan szakemberekre van szükséged, akikben megbízhatsz és tudod, hogy valóban a te érdekeid szerint dolgoznak. Mi nem raboljuk az idődet, hiszen tudjuk, hogy mi a dolgunk. Legyél te is a Getmore partnere és élvezd azt a szabadságot, amit a gondtalan ügyfélszerzéssel kínálunk neked!