Az "online marketing" kifejezés ma már bármit jelenthet, mert ezt a kifejezést elhasználták, elkoptatták a marketinges cégek. Régen az "online marketing" kifejezés alatt azt értettük, hogy az internet segítségével embereket érünk el, akik aztán vásárolnak nálad. Mi maradnánk ennél a definíciónál. Ebből a halmazból is olyan emberekre vadászunk, akik pont a te termékeid vagy szolgáltatásaid iránt érdeklődnek. Ennek számos oka van, de a legfontosabb az, hogy ebből a halmazból lehet érdemben értékesítéseket generálni.
Online marketing
Az 1990-es években a szakma már jelezte a vállalkozások felé, hogy az interneté a jövő. Igyekeztük minden platformon kommunikálni, hogy bizony a kereslet szép lassan áthelyeződik az internet világa felé. Kattints, és nézd meg, hogy mit kínálunk neked!
Online marketing
Honnan tudjuk, hogy az emberek, akiket elérünk, valóban a te termékeid és szolgáltatásaid iránt érdeklődnek? Mi a különböző internetes keresőkre (Google, Bing, etc.) fókuszálunk. Itt az emberek olyan kifejezésekre keresnek rá, amelyek után érdeklődnek. Ha például valaki arra keres rá, hogy "asztalos Budapesten", akkor elégé valószínű, hogy egy asztalosra van szüksége.
Ezt használjuk ki. Nem túlzás azt mondani, hogy emberek tömegei keresik a te szolgáltatásod vagy terméked az interneten. Csak Pest megyében 3 000 000 ember lakik, akik bizony rendszeresen használják a keresőket. Mi azon dolgozunk, hogy közölük minél többen találkozzanak a te ajánlataiddal.
Ne maradj ki belőle te sem! Ha szeretnéd felvenni a versenyt a konkurenciával, akkor neked erre a szolgáltatásra van szükséged.
Hogyan dolgozunk a gyakorlatban?
Online marketinggel foglalkozni megfelelő minőségű weboldal nélkül nem lehet. Ezért aztán a munka a honlap elkészítésével kezdődik. Ezután a kereső-optimalizálásnak köszönhetően számos kifejezésnél elérjük, hogy ez az oldal megjelenjen a keresőben.
Így a honlap látogatottsága évről-évre, egyre magasabb lesz. Minél több látogatót ér el a weblap, annál több vásárlást fog tudni generálni. A többi már csak idő kérdése. A vállalkozás méretétől függ, hogy mikor érjük el a megfelelő számú értékesítést.
Mondd el nekünk, hogy mi a célod, és mi megtervezzük, hogy hogyan és mennyi idő elteltével tudjuk elérni céljaidat!
Fontos tudnod, hogy...
Az életünk során, ha szerettünk volna elérni valamit, ami igazán számít, ahhoz mindig nagyon sok időre és energiára volt szükség. Nincs ez másképpen az online marketinggel sem. Ezt úgy kell elképzelni, mintha nyitnánk egy üzletet valahol a fizikai térben. Ez önmagában már költséges, de ettől még senki sem fogja tudni, hogy ott vagyunk. Ekkor kezdődik igazából a marketing. Világgá kürtöljük, hogy létezünk és remek ajánlataink vannak. Aztán szép, lassan beindul a forgalom, és évről-évre növekszik. A mi cégünk ugyanezt csináljuk, csak az interneten.
Hasonlóan a fizikai térben megnyitott üzlet példájához, itt a honlap elkészítése jelenti az indulási költséget. A havi költségeket pedig az, hogy hónapról-hónapra bővítjük a tartalmat, üzemeltetjük a honlapot és természetesen marketing tevékenységet végzünk. Célunk, hogy növekedő pályára állítsuk a weblapot, és évről-évre, egyre magasabb látogatottságot érjünk el. Ez egy folyamatos verseny az ügyfelekért, így a munka soha nem érhet véget.
Az online marketingre úgy kell tekinteni, mint egy befektetésre, amely megtérül. Azért költünk pénzt az online marketingre, hogy több ügyfelet szerezzünk a vállalkozásunk számára. Az értékesítések száma megemeli a forgalmat, a forgalom pedig a hasznot. Ha a haszon többszöröse a marketing költségeknek, akkor megtérülő befektetésről beszélünk. Az egyetlen kérdés az, hogy a te vállalkozásod elegendő profitot termel-e egy értékesítés során ahhoz, hogy abba beleférjen a marketing költsége is? Ha a válassz igen, akkor mi pont téged keresünk.
Mint a legtöbb marketing tevékenységnek, úgy az online marketingnek sincs alapvetően FIX költsége. A marketing keret ugyanakkor meghatározza, hogy a tevékenységgel hány embert tudunk elérni. Az elért emberek száma meghatározza a konverzió (üzletszerzés) számát. Ha a marketing alacsonyabb összegből jól működik, akkor magasabb összegből még jobban működik. Azonban végső soron te döntöd el, hogy mennyit szeretnél fordítani marketing célokra.
Rendben, de mennyi az annyi? Mi a matek?
Az online marketing költséges tevékenység, amely nem merül ki az új honlap finanszírozásával. Hiszen az nem más, mint egy eszköz a későbbi munkához. Ha elkészül a weblap, akkor tudunk a START-vonalra állni. A rendszeres tartalom bővítés, marketing tevékenység, üzemeltetés (ideértve a szükséges frissítéseket is) olyan tevékenységek, amelyeket hónapról - hónapra el kell végezni a siker érdekében. Ez pedig költségként jelentkezik a vállalkozásnál. A költség mértéke egyben a kockázat mértéke is.
Ezt a kockázatot mi átvállaljuk tőled, és egy teljesítményarányos elszámolást kínálunk.
Ez a munkamenet alapú elszámolás.
Mi az a munkamenet?
A munkamenetek száma nem más, mint a látogatók száma. Technikai szempontból persze ez egy kicsit összetettebb, a linkre kattintva részletesen elolvashatod, mit jelent pontosan.
Hogyan mérjük?
Erre a célra egy tőlünk független látogatottság mérő alkalmazást, a Google Analytics-ot választottuk. Ha szeretnél többet tudni kattintson a linkre és ismerje meg a Google Analytics-ot
A szolgáltatást alapdíj + sikerdíj ellenében kínáljuk. Az alapdíj mértéke megállapodás függvénye, de leginkább azon múlik, hogy milyen célt tűzöl ki elénk, azaz hány embert szeretnél elérni, és ezt követően milyen mértékű fejlődést szeretnél látni.
A csomag alapára havi nettó 36 000 HUF + 75 HUF / munkamenet.
Hogyan határozzuk meg az alapdíj mértékét?
Elmondod nekünk, hogy mivel foglalkozol, mit szeretnél eladni, illetve, hogy jelenleg a cégednél hány ember dolgozik, mekkora szabad kapacitással rendelkeztek és, hogy milyen fejlődést szeretnél elérni vállalkozásodban. Ezt követően felmérjük a piacot és a konkurenciát, hogy teljes képet kapjunk. Készítünk egy tervet, amelyet leteszünk majd az asztalra. A terv alapján fogjuk meghatározni, hogy milyen költségvetésből valósítható meg a projekt. A fentiek alapján megállapítjuk az alapdíj mértékét.
Miért éri ez meg neked?
Lesz egy saját IT csapatod, akik valódi terhet vesznek le a válladról. Érdekeltek vagyunk abban, hogy igazi sikereket érjünk el. Ráadásul a projekttel kapcsolatos költségeket teljes mértékben átvállaljuk tőled, így minimalizálható a kockázat mértéke. Válaszd a valódi segítséget, válassz minket!
Nem találta amit keresett?
Hasonló oldalak

Online marketing
Vedd fel a versenyt a konkurenciával, és érj el annyi embert az ajánlataiddal, amennyit csak lehetséges. Válaszd a valódi segítséget, válassz minket!

Online jelenlét
Az online jelenlét szolgáltatásunk keretében vállaljuk, hogy cégedet képviseljük az interneten. Bízd ezt a munkát szakemberekre, hogy több időd jusson a vállalkozás vezetésére.

Online reklámkampány
Van néhány terméked vagy szolgáltatásod amelyet nem sikerült úgy értékesíteni, ahogyan te szeretted volna? Akkor neked a reklámkampányra van szükséged.

Weboldal készítés
Cégünk kulcsrakész weboldalt kínál. Kezeljük a tartalmat, üzemeltetjük a weblapot és segítünk eladni termékeidet, szolgáltatásaidat az interneten.