innovativnapelem.hu

Szolgáltatások

  • SEO webhely-ellenőrzés
  • Tartalom létrehozása és optimalizálása
  • Tartalom optimalizálása
  • Tematikus kulcsszókutatás
  • Konverzióelemzés

Éves optimalizálási eredmény

  • +468% növekedés az organikus forgalomban
  • +155% első oldali megjelenések száma
  • +1 014% megjelenés a Google első 3 helyén
  • +1 107% lead növekedés[lead]
  • +174% munkamenet növekedés
  • 641 kifejezésre a Google első oldalán
  • 78 kifejezésre a Google első 3 találati helyén

Hogyan működik ez a statisztika? A statisztika valós adatokat tartalmaz, minden héten frissül. Ebben az összehasonlításban a 2020. február és 2021. február közötti időszakot hasonlítjuk az előző, 2019. február és 2020. február közötti időszakkal. Utoljára frissítve: 2021. február 25.

Domináló keresések

Ezt a weboldalt 2018. február óta kezeljük. Az első évben még nem tudta kiváltani a hirdetést, mivel csak néhány ezer látogatót ért el, viszont azóta már több, mint 84 000 látogató kereste fel az oldalt.

Az oldal látogatottsága miatt a korábban hirdetésre fordított pénz egy részét meg lehetett spórolni. A célunk továbbra is az oldal növekedése.

GetMore megoldás

A GetMore egy olyan oldalt tervezett, amely a vállalkozás szezonalitására összpontosított, a legnépszerűbb szolgáltatásokat célozta meg. Ennek eredményeként az oldal látogatottsága növekedett, gyorsan emelkedett az első oldalon való megjelenések száma és a havi forgalom.

A vizsgált időszak alatt 468%-kal emelkedett a weboldal organikus megtekintési száma - tehát a nem fizetett hirdetéssel érkező látogatók száma. Ez hatalmas eredmény, amivel a megrendelő rengeteg hirdetésre költött pénzt tud megtakarítani.

Az oldal konverzióit és ajánlatkéréseit folymatosan elemezve, a weboldalon keresztül leadott ajánlatkérések számában - az adott időszak alatt - 1 107%-os növekedést értünk el.

174%-kal növekedett az oldal egyedi látogatottságának száma.

Keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás alapvetően arra jó, hogy a keresletet összehozza a kínálattal. Ebből következik, hogy a jól elvégzett keresőoptimalizálás olyan hatékony és erős, mint a szolgáltatás / termék iránti kereslet.

innovativnapelem.hu statisztika - a pontos számokat az ügyfelünkkel kötött szerződés alapján nem áll módunkban közölni

Szezonalitás a keresőoptimalizálásban

A szezonális szakmákban - amilyen akár az Öné is lehet – ez különösen jól érződik, hiszen szezonban felerősödik a kereslet, szezonon kívül pedig lecsökken. Ezen a keresőoptimalizálás sem tud javítani, hiszen „hozott anyagból” dolgozzunk, azaz a meglévő keresletet irányítjuk át ügyfeleinkhez.

Az is tény, hogy a folyamatos látogatók miatt a szezonon kívüli értékesítés is növekszik, de ez az értékesítés össze sem hasonlítható a szezonon belülivel. Emiatt mi szoktuk javasolni, hogy érdemes ilyenkor a meglévő szolgáltatások mellé felvenni valami olyan szolgáltatást vagy termékértékesítést, ami a szezonon kívül is keresett, vagy egész évben értékesíthető.

Tekinse meg az ügyfelünk weboldalát!

Lead: Magyarul érdeklődőkként emlegethetnénk őket, viszont ez az érdeklődő interakcióba is kell, hogy lépjen. Amikor egy cég vagy személy megadja elérhetőségi adatait – például ajánlatkérés során – akkor azt leadnek tekinthetjük.

Visszahívást szeretne?

GetMore ügyfélszolgálat
Hétfőtől péntekig: 9:00 – 17:00

Email: sales@getmore.hu

Telefon: +36 (70) 6 777 207

Név Répás Zoltán E.V.
Székhely 2400 Dunaújváros, Római krt. 12. 3/1.
Adószám 67764547-1-27
E.V. szám 50722437
Web getmore.hu
Azonnali hívás
Szeretne többet tudni a lehetőségeiről?
Több megkeresést szeretne?